ინტეგრირებული გაკვეთილის შეფასების/თვითშეფასების სქემა
სკოლა: N 179
კლასი: VI
საგანი : მათემატიკა და ქართული ენა
თემა: რიცხვითი სახელებისა და რიცხვების კვალდაკვალ
გაკვეთილის დაგეგმვასა და ჩატარებაში მონაწილე პედაგოგები:
|
კრიტერიუმი
|
1
|
2
|
3
|
შენიშვნა
|
1
|
მოსწავლე გაეცნო გაკვეთილის სასწავლო მიზანს
|
|
|
|
|
2
|
გაკვეთილის მიზანში ჩანდა საგანთაშორისი ინტეგრაცია
|
|
|
|
|
3
|
აქტივობები მიზნის შესაბამისი იყო
|
|
|
|
|
4
|
მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება, ერთი და იგივე საკითხი სხვადასხვა
კუთხით შეესწავლათ და ისე მოეხდინათ ცოდნის სინთეზი
|
|
|
|
|
5
|
მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება, საკითხების შეჯამებისას
წინარე ცოდნა გამოეყენებინათ
|
|
|
|
|
6
|
მასწავლებელმა შეფასების კრიტერიუმები მიზნისა და სტანდარტის
მიხედვით შეადგინა
|
|
|
|
|
რეკომენდაცია:
დასკვნა:
|
რიცხვი/თვე/წელი:
პედაგოგის/პედაგოგების ხელმოწერა:
გაკვეთილის მიზნის შესაბამისად, ამ გაკვეთილის შეფასების
კრიტერიუმები იქნება:
1. მოსწავლეები მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს
მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში;
2. მოსწავლეები განიხილავს, განიხილავენ თითეულ მათგანს და აკავშირებენ ორივე საგანთან;
3. მოსწავლე აანალიზებს, რამ განაპირობა
რიცხვების მრავალსახეობა;
4. შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს
ყოფა-ცხოვრებასთან, იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის;
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლეები მსჯელობს იმის
შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი
სახელია ქართულ ენაში;
|
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს
იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი
სახელია ქართულ ენაში;
|
მოსწავლე ზოგადად მსჯელობს
იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი
სახელია ქართულ ენაში;
|
მოსწავლე სწორად მსჯელობს
იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი
სახელია ქართულ ენაში;
|
მოსწავლე სწორად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის
რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში;
ასახელებს შესაბამის კითხვებს;
|
. მოსწავლეები განიხილავენ თითეულ მათგანს და აკავშირებენ ორივე
საგანთან
|
მოსწავლეები არასწორად განიხილავენ
თითეულ მათგანს და ვერ აკავშირებენ
ვერცერთ საგანთან
|
მოსწავლეები განიხილავენ თითეულ
მათგანს და ვერ აკავშირებენ
მხოლოდ ერთ საგანთან
|
მოსწავლეები სწორად განიხილავენ
თითეულ მათგანს და შესბამისად აკავშირებენ
ორივე საგანთან
|
მოსწავლეები სწორად განიხილავენ
თითეულ მათგანს და შესბამისად აკავშირებენ
ორივე საგანთან, ადასტურებენ შესაბამისი მაგალითებით;
|
მოსწავლე აანალიზებს, რამ განაპირობა
რიცხვების მრავალსახეობა;
შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს
ყოფა-ცხოვრებასთან, იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე ვერ აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;
შესწავლილ
საკითხს
მოსწავლე
ვერ აკავშირებს
ყოფა-ცხოვრებასთან, ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე აანალიზებს,
რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;
შესწავლილ
საკითხს
მოსწავლე
ვერ აკავშირებს
ყოფა-ცხოვრებასთან, ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე სრორად აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;
შესწავლილ
საკითხს
მოსწავლე
აკავშირებს
ყოფა-ცხოვრებასთან, სრული
სიზუსტით ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე სწორად აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;
შესწავლილ
საკითხს
მოსწავლე
აკავშირებს
ყოფა-ცხოვრებასთან, უშეცდომოდ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
No comments:
Post a Comment