შეფასება


 
                                              ინტეგრირებული გაკვეთილის შეფასების/თვითშეფასების სქემა
სკოლა:  N 179
კლასი:  VI
საგანი :   მათემატიკა და ქართული ენა
 თემა:   რიცხვითი სახელებისა  და  რიცხვების  კვალდაკვალ  
გაკვეთილის დაგეგმვასა და ჩატარებაში მონაწილე პედაგოგები:

კრიტერიუმი
1
2
3
შენიშვნა
1
მოსწავლე გაეცნო გაკვეთილის სასწავლო მიზანს





2
გაკვეთილის მიზანში ჩანდა საგანთაშორისი ინტეგრაცია





3
აქტივობები მიზნის შესაბამისი იყო





4
მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება, ერთი და იგივე საკითხი სხვადასხვა კუთხით შეესწავლათ და ისე მოეხდინათ ცოდნის სინთეზი





5
მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება, საკითხების შეჯამებისას წინარე ცოდნა გამოეყენებინათ





6
მასწავლებელმა შეფასების კრიტერიუმები მიზნისა და სტანდარტის მიხედვით შეადგინა





რეკომენდაცია:

დასკვნა:

რიცხვი/თვე/წელი:
პედაგოგის/პედაგოგების ხელმოწერა:


გაკვეთილის მიზნის შესაბამისად, ამ გაკვეთილის შეფასების კრიტერიუმები იქნება:

1. მოსწავლეები  მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში;
2. მოსწავლეები  განიხილავს, განიხილავენ თითეულ მათგანს და აკავშირებენ ორივე საგანთან;
3. მოსწავლე აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;
4. შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთანიყენებს  აქტივობების შესრულებისთვის;

კრიტერიუმები
1-3
4-6
7-8
9-10
მოსწავლეები  მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში;

მოსწავლე არასწორად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში;


მოსწავლე ზოგადად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში;


მოსწავლე სწორად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში;


მოსწავლე  სწორად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობს მათემატიკაში და რამდენი სახის რიცხვითი სახელია ქართულ ენაში; ასახელებს შესაბამის კითხვებს;
. მოსწავლეები  განიხილავენ თითეულ მათგანს და აკავშირებენ ორივე საგანთან
მოსწავლეები  არასწორად განიხილავენ თითეულ მათგანს და  ვერ აკავშირებენ ვერცერთ საგანთან
მოსწავლეები  განიხილავენ თითეულ მათგანს და  ვერ აკავშირებენ მხოლოდ ერთ საგანთან
მოსწავლეები   სწორად განიხილავენ თითეულ მათგანს და  შესბამისად აკავშირებენ ორივე საგანთან
მოსწავლეები   სწორად განიხილავენ თითეულ მათგანს და  შესბამისად აკავშირებენ ორივე საგანთან, ადასტურებენ  შესაბამისი მაგალითებით;
მოსწავლე აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;

შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  ვერ აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;

შესწავლილ საკითხს მოსწავლე  ვერ აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან,  ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;

შესწავლილ საკითხს მოსწავლე  ვერ აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან,  ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  სრორად აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;

შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, სრული სიზუსტით ვერ იყენებს  აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  სწორად აანალიზებს, რამ განაპირობა რიცხვების მრავალსახეობა;

შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან,  უშეცდომოდ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის


                

No comments:

Post a Comment